SmartLager™ – fordele og services
Ofte går produktionen helt i stå, når man pludselig står og mangler briller, handsker, papir, sæbe eller bolte. Det er dyrt for en virksomhed at sætte arbejdet på pause, og man bruger meget tid på at genbestille forbrugsvarer, modtage dem og fylde dem på lageret. Især de pludselige varebestillinger stjæler tid fra kerneopgaverne.
Derfor er det smart med et lager, der styrer sig selv. Derfor findes SmartLager™.
SmartLager™ er et såkaldt leverandørstyret lagerkoncept, der automatiserer håndteringen af forbrugsvarer, så du slipper for manuelt at bestille varer, at holde øje med vareforbruget og for at genopfylde lageret. På den måde er du sikker på aldrig at løbe tør for det, du bruger mest – og du har hverken for lidt eller for meget på lager, men kun det nødvendige.
SmartLager™ består af scannere, automater og vægte til bestilling af varer og overblik over forbruget, og derudover kan der komme en mercher ud til din virksomhed, som kan pakke varerne ud og fylde lageret op for dig.
Alt i alt får du seks overordnede fordele med SmartLager™:
|
Vores mercher kan fylde lageret op
Du behøver ikke selv at fylde hylderne med nye forsyninger – vi kan komme og gøre det for dig. Vi har nemlig et mercher-team, der kører rundt i hele landet, og de kan også komme forbi dig og pakke varerne ud og fylde lageret op.
Fleksible finansielle muligheder
Det skal kunne betale sig for dig at bruge SmartLager™, og derfor er vi fleksible, når det kommer til finansieringen. Du kan vælge at eje, leje eller lease lagerløsningerne – alt efter hvad der passer dig og din virksomhed bedst.