
Mere tid til forretningen
Med SmartLager™ får du et leverandørstyret lagerkoncept, der automatiserer håndteringen af forbrugsvarer. Du slipper for manuelt at bestille varer, at holde øje med forbruget og for at genopfylde lageret.
SmartLager™ består af scannere, automater samt hylder med indbyggede vægte med både åben og aflukket varetilgang.
Derudover har du mulighed for at bestille en mercher-service til din virksomhed, som kan klare alle lageropgaverne for dig.
Du kan også digitalisere dit lager med elektroniske hyldeforkanter. Læs mere her.
Hør mere om vores løsninger

Vælg den løsning der passer dig
SmartLager™ består af en række lagerløsninger, som kan skaleres op og ned og gøres mere eller mindre automatiserede. Du vælger den løsning, der passer til dig. Få et overblik over vores løsninger her.
Lemvigh-Müller arbejder med verdens førende producenter af lagerstyringsløsninger – bl.a. amerikanske AutoCrib™, ungarske IVM og schweiziske Digi Sens. Sammen kan vi tilbyde dig skræddersyede løsninger.

Mercher ordning
Har du behov for en, der passer dit lager? En der pakker varer ud, scanner tomme kasser, holder øje med lagerbeholdningen, bestiller varer og fylder på hylderne? Så skal du da have mercher-service!

Vi har tre finanseringsmuligheder
Du kan eje, leje eller lease de forskellige SmartAutomater™ og SmartVægte™. Det betyder, at vi udarbejder en finansieringsplan, der passer til dig og din virksomhed. Du får naturligvis fuld support fra Lemvigh-Müller - og vi er med dig lige fra opmærkning og implementering til den efterfølgende vedligeholdelse.
SHOWROOM
Kig forbi vores Showroom på Nordager 3 i Kolding og se hvilken løsning som passer din virksomhed bedst
Kontakt os for en dialog omkring mulighederne for din forretning.
Tlf. 36955175
E-Mail smartlager@lemu.dk
