Vores kundesupport sidder klar ved telefonerne og på mailen, så har du et spørgsmål, er du velkommen til at ringe eller skrive. Vi kan bl.a. hjælpe dig med:
- Manglende levering ift. følgeseddel
- Forkert leveret vare ift. følgeseddel
- Forkert leveret mængde ift. følgeseddel
- Manglende følgesedler/certifikater
- Transportskader
- Forsinkelser
- Leveringstid på varer som har forladt centrallagrene
- Forespørgsel på uafhentede returordrer samt emballage
- Oprettelse af returordre i forbindelse med reklamation og tilbagekøb
Sådan får du fat i kundesupport
Tlf.: 3695 5101
E-mail til support: kundeservice@lemu.dk
E-mail til returadministration: returadministration@lemu.dk
Åbningstider: Man-torsdag kl 6.30-16.00 og fredag kl 6.30-14.30
Bemærk!
Drejer dit spørgsmål sig om fakturering eller salg, beder vi dig kontakte din faste kontaktperson hos Lemvigh-Müller.
Spørg en ekspert
Har du et produktspecifikt spørgsmål? Vores produktspecialister sidder klar til at hjælpe.
Fejl på produkt eller behov for reparation?
Har du fået et produkt, som ikke virker – eller vil du have repareret en vare, der stadig er garanti på – kan du kontakte vores afdeling for reparation og garantisager.
Tlf.: 3695 5102
Mail: productcomplaints@lemu.dk
Er din vare kommet til skade under transporten, skal du kontakte os på 3695 5101
