Salg og synlighed
Lemvigh-Müllers salgsorganisation er opbygget i enheder, der er orienteret mod vores vigtigste kundesegmenter. Enhederne består af både generalister og specialister og er med til at sikre vores kunder både teknisk og kommerciel support – både i forbindelse med den løbende samhandel og i forbindelse med større opgaver og projekter.
Over halvdelen af alle ordrer håndteres via vores e-handelsplatform, som består af både en web-portal, en mobilløsning og en integreret løsning (EDI/Bizztalk). Platformen benyttes af tusindvis af kunder hver måned, som søger og bestiller produkter elektronisk.
Dertil kommer, at vi har 23 butikker over hele landet.
Lemvigh-Müllers kommunikations- og marketingstrategi er kendetegnet ved en klar linje og et kommercielt udgangspunkt. Mange aktiviteter gennemføres i samarbejde med vores leverandører, som vi - efter aftale - tilbyder en effektiv markedsføringsplatform, der skaber synlighed og gennemslagskraft ud mod markedet.
Dertil kommer mulighederne for et samarbejde omkring forskellige øvrige kampagner, elektronisk markedsføring, udstillinger og kundearrangementer i vores landsdækkende butiksnet samt produktannoncering og synliggørelse på vores hjemmeside.